Weerbaarheidstraining 12-15 jaar (Max 6 pers.)

Training zelfvertrouwen, weerbaarheid, sociale vaardigheden 

Is jouw kind tussen de 12 en 15 jaar en zou je graag willen dat jouw kind:

  • Meer zelfvertrouwen krijgt,
  • Weerbaarder wordt,
  • Zijn/haar sociale vaardigheden beter ontwikkelt
  • Assertiever wordt?

Dan is deze weerbaarheidstraining dé training voor jouw kind!

Tijdens de weerbaarheidstrainingen gaan we op een fysieke en interactieve manier
aan de slag waardoor jouw kind snel meer zelfvertrouwen ervaart en zich weerbaarder voelt.

Schrijf je kind nu in!

De puberteit is niet altijd een makkelijke periode voor kinderen. Er gebeurt een heleboel tegelijk op zowel lichamelijk als mentaal gebied. Jullie zijn als ouders nu vooral de boosdoener op allerlei manieren (vindt jullie kind) en de vrienden zijn het allerbelangrijkste. Juist omdat er zoveel gebeurt met je kind, kan dit erge verwarring, onzekerheid en minder zelfvertrouwen met zich mee brengen. 

Een weerbaarheidstraining met verschillende kinderen in een groep zorgt voor een goede groepsdynamiek, sociale contacten, meer zelfvertrouwen en vele andere aspecten.

Wanneer zijn de trainingen?

Binnenkort maak ik de nieuwe datums bekend. Indien je spoedig hulp wilt voor je kind, is een individuele training ook mogelijk op korte termijn. Kijk voor meer informatie op onderstaande pagina:

http://www.zelfvertrouwenvergroten.nl/trainingen/individuele-weerbaarheids-training-kind/

Hoe laat zijn de trainingen?

Binnenkort wordt dit bekend gemaakt.

Waar is het?

Gymzaal de GIBRALTAR in ZAANDAM

Adres: Brikstraat 6 ( vanaf de straat de watering ga je de Brikstraat in bij het gebouw ''LEEF'', daarna is het de eerste straat rechtsaf en daar zie je aan je rechterhand een glazen gymzaal deur met ingang gymzaal er op. Daar kun je aan bellen)

Inhoud van de training

  • Hoe kom ik over: stevig staan, aankijken, krachtig praten.
  • Vragen: als je iets wilt (wat de ander heeft).
  • Zeggen: als je iets niet leuk vindt of hulp nodig hebt.
  • Gevoelens: snappen hoe de ander zich voelt, aardig reageren.
  • Positief denken: negatieve gedachten omzetten naar helpende/positieve gedachten.
  • Nee-zeggen: voor jezelf opkomen als je iets niet wilt.
  • Reageren op nee: nee accepteren van de ander.
  • Ontspannen: rustig worden als je bang, boos of verdrietig bent.
  • Boosheid uiten: omgaan met teleurstelling en frustratie.
  • Sociale vaardigheden: inzicht in sociale situaties en hoe te reageren.